6 Nisan 2014 Pazar

Türkiye'nin en büyük DERBİSİ...

FUTBOL MU?

Ülkenin en büyük maçı diyoruz, en önemli iki takımımız diyoruz. Bu mu karşılığı? Bu kadar yabancı oyunculara para dağıtan iki takım nasıl bu kadar kalitesiz futbol oynayabilir?

Maçın tekniğine ya da taktiğine girmeyeceğim. Sahada futbol yokken teknik, taktik konuşulamaz zaten. Bülent Yıldırım ve Melo'ya bir parantez açmak istiyorum. Sanırım Melo'nun bir süper gücü var, kendisi hakemler tarafından hunharca kollanıyor. Sadece bu maç üzerinden konuşmuyorum, biraz dikkat ederseniz Melo için bu kollanma olayı her maç var. Hele o Emre atıldıktan sonraki yaptığı hareketler, düpedüz ahlaksızlık ve saygısızlık. Bülent Yıldırım ise Rıdvan Dilmen'in terimiyle ''Milli Felaket'', ben ciddi anlamda her sene belli bir hakemimizi günah keçisi ilan ettiğimizi düşünen bir yazar olarak, ilk defa bir hakem için içim acımadı. Hatırlarsanız geçen sene bu isim Fırat Aydınus'tu. Bu sezon da Bülent Yıldırım. Ancak bu kadar kötü olursanız. Bu kadar taraflı görünürseniz. Her ikili mücadeleyi belli bir takım lehine çalarsanız, sizin tarafsızlığınız tartışılır.

 Emre bence kendini bilerek attırdı ancak Emre'ye kadar Ebue ve Melo'nun çoktan atılmaları gerekiyordu.

Kısacası sahada rakip dövmeye çıkan bir Galatasaray ve kötü oynayan ama oynayama çalışan bir Fenerbahçe izledik.

Yazımı Atatürk'ün çok güzel bir sözüyle bitirmek istiyorum. ''BEN SPORCUNUN ZEKİ, ÇEVİK VE AHLAKLISINI SEVERİM.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder