20 Nisan 2014 Pazar

20.04.2014 Beşiktaş-Fenerbahçe

Beşiktaş ile Fenerbahçe Atatürk Olimpiyat Stadın'da oynanan derbide Sow ve Motta'nın karşılıklı golleriyle berabere kaldı.

Öncelikle ne kadar sportmence geçen bir derbi olduğunu söyleyerek başlamak istiyorum. Spor dostluksa sahada bugün bunu görmüş olduk. İki takımı da buradan tebrik ediyorum.

Maça geçecek olursak, Beşiktaş ilk 30 dakika futbol oynamadı oynanan oyuna futbol dersek futbola saygısızlık etmiş oluruz akabinde 24. dakikada gol geldi. Sow çok şık bir vuruşla Tolga'yı avladı desek yalan olmaz. Ardından ilk yarının bitimine beş dakika kala, Motta'nın golü geldi. O pozisyon ofsayt mı bilemiyorum, yanlış bir yorum yapmakta istemiyorum ama eğer kurallar topa hareketlenmesi bile ofsayt diyorsa ofsayta yakın olduğunu düşünüyorum diyebilirim.

Ancak, Fenerbahçe'nin saçma sapan bir frikik kararından ötürü kazandıkları o serbest vuruşu dışarı atmaları, işte protesto budur. Maçı evde izlerken bile alkışladım. Fenerbahçe'yi tebrik ediyorum. Maçı kazanabilirlerdi kayıpta edebilirlerdi ama maçın hakkı beraberlikti diyebilirim.

Fenerbahçe şampiyondur, hak ederek şampiyon olmuştur puan farkı zaten bize bunu gösteriyor. Matematiksel olarak garantilenmiş olmasa da alacakları en kötü bir beraberlik onlara yetiyor. Bütün Fenerbahçe takımını, Fenerbahçe'li arkadaşlarımı ve takipçilerimi tebrik ediyorum.

Halis Özkahya'ya gelirsek Motta'ya gösterdiği ilk sarı külliyen yanlış. Jones'un kırmızı kart görmemesi mucize. İsmail'in ikinci sarıdan atılması da doğru. Yani Türkiye standartlarına göre fena bir derbi yönetmedi diyebiliriz. Oyuncular da işini çok kolaylaştırıdı tabi. Yine de çok daha kötülerini izlemiş biri olarak kendisini tebrik ediyorum.

Kısacası sahada iyi futbol yoktu, ama iki iyii takım vardı... İki takımı da tebrik ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder