11 Şubat 2014 Salı

Kasımpaşa-Beşiktaş 11.02.2014

Tekrarlanan maçta Beşiktaş Kasımpaşa'yı 3-0 mağlup etti. Maç çok sert başladı diyebiliriz ancak İlk yarı bitmeden Beşiktaş 3-0'ı Almeida, Franco ve Veli'nin golleriyle buldu.

Öncelikle Serdar hakkında konuşmak istiyorum. 49. dakikada çok gereksiz bir şekilde ikinci sarıdan kırmızı kartı görmesi vurdumduymazlıktır. Serdar'a Beşiktaş yanlış hatırlamıyorsam 2.5 milyon Euro'luk bir bedel ödedi ancak bu oyuncu 2.5 milyon Euro'luk bir oyuncu değil. Bu kadar faul yaparak oynamaya çalışmasının sebebi mücadele ettiğini göstermekse birinin ona yaptığı şeyin mücadele olmadığını söylemesi gerekir.

Beşiktaş ilk dört haftadan esintiler sunmaya devam ediyor. Gökhan Töre ve Olcay'a ayrı bir parantez açmak istiyorum. Ben yıllardır Lig'de savunmasına bu kadar yardım eden kanat oyuncuları görmedim diyebilirim. Özellikle Gökhan Töre, çok eleştiriliyor herhalde 5 gol 5 asistle oynasa geriye yardım etmiyor diyecekler. Atiba ne kadar iyi bir transfer olduğunu gösterdi ve son olarak Tolga için, Beşiktaş büyük bir kaleci transfer etmemiş, Beşiktaş büyük bir futbolcu transfer etmiş. Bacağı kopana kadar oynamak istiyor ve takımı için her türlü fedakarlığı yapıyor.

Kasımpaşa açısından bakarsak, Beşiktaş on kişi kaldıktan sonra Şota her türlü ofansif hamleyi yaptı. Ancak Beşiktaş'ın savunmada birbirine yakın oynaması yüzünden pozisyon bile bulamadılar. En azından ciddi bir pozisyon bulamadılar. Kasımpaşa'da düşüş devam ediyor, hiçbir zaman benim gözümde zaten tepeye oynayacak bir takım değildi. Tıpkı Sivasspor gibi. Bu tarz takımlar ilk yarı çok puan toplarlar ancak ikinci yarı düşüşleri başlar. Geçen seneki Antalyaspor örneği gibi.

Tolga Özkalfa kendi standartlarında iyi maç yönetti ancak bizim hakemlerimizin genel bir standardı yok. Kimisi sertliğe izin verir, kimisi her pozisyona faul çalar. Aykut Kocaman bunu Fenerbahçe'yi çalıştırırken söylemişti çok haklıymış. Genel ülkenin hakemlerinin bir standardı olması lazım ki sahadaki oyuncular durumu bilsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder