30 Kasım 2013 Cumartesi

DERBİ ÖZEL:

Derbi özel yayınımla sizinle beraberim.Önce ev sahibi takımla başlayalım Fenerbahçe çok formda. Takım kazanmaya alışmış bir durumda ki bu her spor dalında çok önemlidir. Maçın son dakikası da olsa maçı bırakmayan bir yapısı var Fenerbahçe'nin. Aslında Fenerbahçe beni düşündürüyor... Her zaman ki gibi önde oynayıp saldıracaklar mı, yoksa daha dengeli bir oyun mu izleyeceğiz bunu bilemiyorum.

Ancak önde oynarlarsa Beşiktaş'ın çabuk paslarla topu ileriye taşıyan oyuncuları Fernandes ve Oğuzhan çok çabuk Beşiktaş'ı Fenerbahçe kalesine getirebilirler.


Beşiktaş açısından bakacak olursak; Beşiktaş'ın mutlak yenilmemesi gereken bir maç. Eğer kaybederlerse puan farkı 10 olacak ki bu da kapanması çok zor bir fark olacak. Ben Beşiktaş'ın orta sahada Oğuzhan Özyakup ile mi yoksa oyunu daha dengeli oynayan,defansif özellikleri yüksek olan Necip veya Atiba ile mi başlayacağını merak ediyorum. Beşiktaş'ın sağ bek sıkıntısı var. Fenerbahçe'nin ilk 11'de sol kanadında oynayan oyuncular Caner, Emenike veya Sow Serdar'a çok zor anlar yaşatabilirler. Sağ bek'te Atiba oynayacak olursa orta saha da Oğuzhan'ın olması Beşiktaş'a çok şey katacaktır.


MAÇIN KİLİT OYUNCUSU: Oğuzhan Özyakup, Slaven Bilic'in Oğuzhan'ı tercih etmesi halinde iki takım adına da çok şey değişecektir. Oğuzhan benim için ligde ki en değerli orta saha oyuncusu. Dikine giden, çabuk çok yetenekli bir futbolcu. Gökhan Töre ve Olcay Şahan'da çok önemliler ancak Oğuzhan oynarsa ve futbol dehasını konuşturursa Beşiktaş bu maçtan galip ayrılabilir.


Çok gollü ve güzel bir derbi izleyeceğimizi düşünüyorum. İki takımda formda ve iki takımda da skoru değiştirebilecek ayaklar var

                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder